Niedziela, 29 maja 2016
W ostatnią majową niedzielę
Dzisiejszego posta podzielę na dwie, może nawet trzy części. pierwsza cześć dotyczy dzisiejszego jeżdżenia.
Pogoda za oknem nadal dopisuje, więc bez problemu znalazłem czas na standardową jazdę po Kaszubach.
Zaplanowałem niedługą wycieczkę po najbliższych okolicach. Ruszyłem dopiero koło godziny 10:30.
Widok na Jezioro Ostrzyckie © panther
Kaszubskie klimaty :-) © panther
Jedno z wielu okolicznych jezior © panther
W planach miałem przejechać mniejszą ilość kilometrów, ale tak dobrze się jechało...
Z dzisiejszego kręcenia jestem bardzo zadowolony. Nie forsowałem nadmiernie organizmu.
Zadbałem o odpowiednia ilość płynów, elektrolitów. Zacząłem jeździć z głową.
Przyznam szczerze, że nie zawsze tak robiłem. Stąd przejściowe problemy ze zdrowiem.
Wiadomo, że " Polak mądry po szkodzie...", pozostaje pytanie...czy mądrzejszy?
Przejdźmy do drugiej części wpisu. Dotyczy on mojego mojej kolarzówki MBK RD 200.
Chcę ten rower sprzedać. Szybko pragnę wytłumaczyć dlaczego.
Bardzo małą ilość kilometrów przejeżdżam tylko i wyłącznie po asfaltach.
Drugą istotną sprawą jest to, że znacznie lepiej jeździ się na szosówkach w kilka osób,
czasami wystarczy tylko jeden dodatkowy kompan treningu i robi się znacznie raźniej.
Niestety z tym u mnie jest problem. Nie mam z kim jeździć regularnie na szosie.
Jeżeli pojawiają się już osoby, które regularnie trenują , to niestety jeżdżą o tzw "złote kalesony"
Wiadomo...średnia prędkość, podjazdy, urywanie innych zawodników itd...
Powiem szczerze, że to nie moja bajka. Chociaż zawsze cenię i cenił będę szosowców.
Ja osobiście się w tym nie odnajduję, nie bawi mnie to w jakikolwiek sposób.
Tak się prezentuje obecnie moja kolarzówka.
Mbk rd 200 © panther
Campagnolo Xenon © panther
Rower jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Jestem jego drugim właścicielem
Pierwszy właściciel przejechał na nim około 950 km. Ja przejechałem na nim niecałe 700 km.
Całkowity przebieg wynosi więc około 1650-1700 kilometrów. Niewiele, jak na rower szosowy.
Rower był regularnie serwisowany zarówno przeze mnie, jak poprzedniego właściciela.
Więcej informacji pod numerem telefonu 609 203 193
Rower można obejrzeć w Mezowie, 5 kilometrów od Kartuz w województwie pomorskim.
Specyfikacja roweru:
Rama: Al 7005
Widelec: MBK Carbon “Procarb One”
Koła: Mach 1 Road Runner (dwuścienne obręcze) + aluminiowe piasty
Opony: Hutchinson Flash 700x23
Mechanizm korbowy: Campagnolo Xenon
Przerzutki: Campagnolo Xenon
Kaseta: Fac Machine (9)
Kierownica: FSA RD300-OS Oversize
Mostek: FSA OS170
Siodło: San Marco
Rozmiary: M/L
Pedały: SPD Shimano PD-M505 - wykręcone ( jeżeli trzeba dorzucę do kompletu)
Dodatkowo opona do trenażera Maxxis Re-Fuse Tr-Mx335
Waga: 9,9 kg (rozmiar M/L, bez pedałów)
Zapomniał bym o najważniejszym, mianowicie rower wyceniłem na 1700 złotych.
Uważam, że cena nie jest wygórowana. Rower jest godny polecenia, zwłaszcza
dla osób, które zamierzają rozpocząć przygodę z kolarstwem szosowym.
Teraz czas na ostatnią, trzecią cześć dzisiejszego wpisu.
Bardzo dziękuję wszystkim osobom zaglądającym na mojego bloga.
To miłe, że ktoś ogląda wykonane przeze mnie zdjęcia, czyta krótkie opisy.
Niezmiernie cieszą też życzliwe komentarze ( niegrzecznych nie zauważyłem)
Prośbę swoją adresuję do osób, które nie są zalogowane na bikestasie .
Nie trzeba, nie ma takiego obowiązku podpisywania się jako "Gość"
Można kliknąć w to okienko, wymazać słowo "Gość" i przedstawić się swoim nickiem.
No chyba, że ktoś lubi być tajemniczy...ale nie o to chyba chodzi :-)
Serdecznie wszystkich pozdrawiam życząc udanego zbliżającego się tygodnia :-)
Pogoda za oknem nadal dopisuje, więc bez problemu znalazłem czas na standardową jazdę po Kaszubach.
Zaplanowałem niedługą wycieczkę po najbliższych okolicach. Ruszyłem dopiero koło godziny 10:30.
Widok na Jezioro Ostrzyckie © panther
Kaszubskie klimaty :-) © panther
Jedno z wielu okolicznych jezior © panther
W planach miałem przejechać mniejszą ilość kilometrów, ale tak dobrze się jechało...
Z dzisiejszego kręcenia jestem bardzo zadowolony. Nie forsowałem nadmiernie organizmu.
Zadbałem o odpowiednia ilość płynów, elektrolitów. Zacząłem jeździć z głową.
Przyznam szczerze, że nie zawsze tak robiłem. Stąd przejściowe problemy ze zdrowiem.
Wiadomo, że " Polak mądry po szkodzie...", pozostaje pytanie...czy mądrzejszy?
Przejdźmy do drugiej części wpisu. Dotyczy on mojego mojej kolarzówki MBK RD 200.
Chcę ten rower sprzedać. Szybko pragnę wytłumaczyć dlaczego.
Bardzo małą ilość kilometrów przejeżdżam tylko i wyłącznie po asfaltach.
Drugą istotną sprawą jest to, że znacznie lepiej jeździ się na szosówkach w kilka osób,
czasami wystarczy tylko jeden dodatkowy kompan treningu i robi się znacznie raźniej.
Niestety z tym u mnie jest problem. Nie mam z kim jeździć regularnie na szosie.
Jeżeli pojawiają się już osoby, które regularnie trenują , to niestety jeżdżą o tzw "złote kalesony"
Wiadomo...średnia prędkość, podjazdy, urywanie innych zawodników itd...
Powiem szczerze, że to nie moja bajka. Chociaż zawsze cenię i cenił będę szosowców.
Ja osobiście się w tym nie odnajduję, nie bawi mnie to w jakikolwiek sposób.
Tak się prezentuje obecnie moja kolarzówka.
Mbk rd 200 © panther
Campagnolo Xenon © panther
Rower jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Jestem jego drugim właścicielem
Pierwszy właściciel przejechał na nim około 950 km. Ja przejechałem na nim niecałe 700 km.
Całkowity przebieg wynosi więc około 1650-1700 kilometrów. Niewiele, jak na rower szosowy.
Rower był regularnie serwisowany zarówno przeze mnie, jak poprzedniego właściciela.
Więcej informacji pod numerem telefonu 609 203 193
Rower można obejrzeć w Mezowie, 5 kilometrów od Kartuz w województwie pomorskim.
Specyfikacja roweru:
Rama: Al 7005
Widelec: MBK Carbon “Procarb One”
Koła: Mach 1 Road Runner (dwuścienne obręcze) + aluminiowe piasty
Opony: Hutchinson Flash 700x23
Mechanizm korbowy: Campagnolo Xenon
Przerzutki: Campagnolo Xenon
Kaseta: Fac Machine (9)
Kierownica: FSA RD300-OS Oversize
Mostek: FSA OS170
Siodło: San Marco
Rozmiary: M/L
Pedały: SPD Shimano PD-M505 - wykręcone ( jeżeli trzeba dorzucę do kompletu)
Dodatkowo opona do trenażera Maxxis Re-Fuse Tr-Mx335
Waga: 9,9 kg (rozmiar M/L, bez pedałów)
Zapomniał bym o najważniejszym, mianowicie rower wyceniłem na 1700 złotych.
Uważam, że cena nie jest wygórowana. Rower jest godny polecenia, zwłaszcza
dla osób, które zamierzają rozpocząć przygodę z kolarstwem szosowym.
Teraz czas na ostatnią, trzecią cześć dzisiejszego wpisu.
Bardzo dziękuję wszystkim osobom zaglądającym na mojego bloga.
To miłe, że ktoś ogląda wykonane przeze mnie zdjęcia, czyta krótkie opisy.
Niezmiernie cieszą też życzliwe komentarze ( niegrzecznych nie zauważyłem)
Prośbę swoją adresuję do osób, które nie są zalogowane na bikestasie .
Nie trzeba, nie ma takiego obowiązku podpisywania się jako "Gość"
Można kliknąć w to okienko, wymazać słowo "Gość" i przedstawić się swoim nickiem.
No chyba, że ktoś lubi być tajemniczy...ale nie o to chyba chodzi :-)
Serdecznie wszystkich pozdrawiam życząc udanego zbliżającego się tygodnia :-)
- DST 56.05km
- Sprzęt Kross Level A7
- Aktywność Jazda na rowerze
Komentarze
Piękne widoki. A ja nie mam kiedy wybrać się na Kaszuby Środkowe... :-(
Monica - 08:48 wtorek, 31 maja 2016 | linkuj
Miło znowu zajrzeć na Twojego bloga, ponieważ znowu mogę do woli napatrzeć się na kaszubskie krajobrazy.
srk23 - 16:09 niedziela, 29 maja 2016 | linkuj
Komentuj